2012. január 6., péntek

Írói közlendők!

Sziasztok olvasóim!

  Ah, nem is tudom hol kezdjem. Először is köszönöm, hogy már ilyen sokan látogattátok az oldalt. Valahol ez igen jól esik nekem. És köszönöm azt a pár osztályzást, amit kaptam. Nem sok, de én annak is örülök. Mindig nézem hátha kapok újabbat. Ha igen akkor utána, boldog leszek és izgatott. Ez nagy ösztönző erőt ad az íráshoz.
  Sajnos kritikát még nem kaptam, senki sem írt még véleményt, ami kicsit elszomorító. Pedig egy; "Nagyon tetszett, folytasd minél hamarabb is megtenné!" de hát ilyen az, amikor visszasírja az író, még az egy smile-s :) kommenteket is.
  Viszont! Ennek ellenére, örülök a növekvő, látogató számnak. Tehát akik eddig olvastak, azoknak nagyon köszönöm, és azoknak is akik csak fognak, remélhetőleg.
Sokat gondolkoztam azon, hogy kommunikatívabb legyek-e, mint író, mivel egy régi blogomon, ott elég "jónak" nevezhető volt a hangulat, csak azután a fejembe vettem egy olyan butaságot, hogy ne engem ismerjenek meg az olvasók, hanem csak az írásaimat! Ez nagy butaság, mert valahol a leírt sorok, mondatok is én vagyok, így hát arra gondoltam, hogy néha írok majd pár sort, például arról, hogy hogyan telt a hetem vagy netán, ha valami izgalmas történt velem.
  Ezenfelül szeretnék, majd több verset felrakni, netán pár elemzést és cikkszerű írásokat. Nagy japánosnak tartom magam, így hát meglehet sok érdekes dologról is olvashattok a jövőben, főleg a keleti kultúrákkal kapcsolatban.
  És, ha hiszitek, ha nem, kedves olvasóim, elgondolkoztam azon, hogy én is, mint író, megadott kritika szám után fogok csak fejezet feltölteni. Persze nem kell megijedni, csak elgondolkoztam... egyenlőre. Meg persze azon is gondolkoztam, hogy valamelyik kampányhoz csatlakozok majd,de hát akkor mivel lesz az jobb nekem? Az ok, teljesen egyetértek azokkal akik kampányolnak, meg azokkal is akik csatlakoznak, mert igen is van értelme. Az írót az olvasó tarja életben, míg mi titeket, jobb esetben az írásainak szellemi táplálékul szolgálnak nektek, míg nekünk a ti kedves, netán építő kritikáitok, leírt szavaitok, a minden napi betevőnk.
  (Én, mint író-olvasó igen is szintén szoktam kritikát írni, véleményezni, chatben dicsérni.)
   Ez úton is megpróbálok jobb  kapcsolatokat kiépíteni az olvasóimmal. Néha adni egy-egy életjelet, hogy igen élek, vagy netán dögrováson vagyok, és nem csak fejezeteket feltöltögetni. (Pedig az van bőven, a sok félkész és elkészült munkák között, netán teljesen új dolgok mellett. )
  Szóval utolsó mondatok gyanánt, annyit szeretnék mondani, hogy számítok a további látogatásotokra és netán a jövőbeni kritikáitokra.
Köszönöm, hogy végigolvastad, kedves látogató.
Üdvözlettel és vegyes érzelmekkel: Niktta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok!
Remélem sok megjegyzést kapok! :)