2011. szeptember 25., vasárnap

Készülődés

Sziasztok!
Amint látjátok készülődik az oldal. Ami azt illeti, hogy próbálkozom, mint azt a nem éppen késznek mondható fejléc alatti menüsor is mutatja. Igazából, bevallom, hogy elakadtam. Kész, kifogott rajtam a blog. Akartam voltam szép menüket létrehozni, minden írásomat fajtára bontani Fanfiction vagy Saját írás és azon belül is szépen művenként menübe rakni, de elvéreztem. Hiába, eddig tartott a tudomány, jó fáradt is vagyok ilyenkor már, meg leszek is, de kifulladtam. Teát egyenlőre elvetettem ezt a lehetőséget, így majd csak archiválval lesznek visszatekinthetőek, össze-vissza. Persze ha van valaki, aki ért ehhez, attól szívesen fogadok el tanácsot.
Egyenlőre kicsit le is hangolt ez az egész, már azon gondolkoztam, hogy írok egy fullos kódsorozatot, de az is sok munkával járna, valahogy nem fér bele a napirendemben,szóval, Ha te ezt olvasod és menükről többet tudsz mint én akkor Kérlek segíts!
Üd.:Nikitta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok!
Remélem sok megjegyzést kapok! :)