2013. január 6., vasárnap

Kihagyás

Sziasztok!
Végre, jó hosszú kihagyás után ismét egy friss vár minden kedves olvasót.
Hogy mi is történt? Tudjátok, Németország történt. Ott dolgozgattam, tanulgattam és valahogy nem volt időm sem erőm frissíteni, amiben nagy szerepet játszott az új blogkinézet is. Ha engem kérdeztek, akkor én utálom ezt az új szerkesztési felületet, még azt sem tudom, hogy hogyan tudok új sablont felrakni, ezért van nálam még mindig hálaadás. Persze a kimaradás alatt írogattam, ha időm engedte. Tehát egyenlőre most nyugi van és talán többet tudok koncentrálni a frissítésekre. Még mindig nincs rendes, rendszeres bétám, habár volt pár ajánlkozó, de előbb utóbb mindenki megfutamodik. Biztos olyan szörnyű az írási stílusom. Pörsze engem ez nem tántorít el az írástól...

Üdv.: Nikitta :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok!
Remélem sok megjegyzést kapok! :)